«Έγκριση του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικών ικανοτήτων «Πυθαγόρας» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας» για το σχολικό έτος 2021-2022»

Σε απάντηση του με αρ. πρωτ. Φ.14Α/69396/10-6-2021 αιτήματός σας, σχετικά με την έγκριση του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικών ικανοτήτων «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ» που απευθύνεται σε μαθητές/τριες των τάξεων Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου και των τάξεων Α΄, Β΄, και Γ΄ Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2021-2022 και ο οποίος θα διεξαχθεί στις 12 Μαρτίου 2022, σας γνωστοποιούμε ότι σύμφωνα με το υπ’ αρ. 48/23-9-2021 απόσπασμα πρακτικού του Δ.Σ του Ι.Ε.Π, το αίτημά σας γίνεται αποδεκτό.

Κατεβάστε παρακάτω την αναλυτική εγκύκλιο.

ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ 2021-2022

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Σχετική Ανάρτηση

Έγκριση 8ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής και Διαδικτυακής Έκθεσης Μαθητικής Καινοτομίας για μαθητές/τριες Π.Ε. και Δ.Ε. , για το σχολικό έτος 2022-2023.Έγκριση 8ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής και Διαδικτυακής Έκθεσης Μαθητικής Καινοτομίας για μαθητές/τριες Π.Ε. και Δ.Ε. , για το σχολικό έτος 2022-2023.

Απαντώντας στο από 31-05-2022 αίτημα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας που αφορά έγκριση του 8ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής και Διαδικτυακής Έκθεσης Μαθητικής Καινοτομίας, σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το

«Ενημερωτική συνάντηση φιλολόγων σχετικά με τους 6ους Περιφερειακούς Μαθητικούς Αγώνες Γλώσσας».«Ενημερωτική συνάντηση φιλολόγων σχετικά με τους 6ους Περιφερειακούς Μαθητικούς Αγώνες Γλώσσας».

Σε συνέχεια της προκήρυξης των 6ων Περιφερειακών Μαθητικών Αγώνων Νέας Ελληνικής Γλώσσας την οποία σας αποστείλαμε πρόσφατα, σας προσκαλούμε στη διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση που διοργανώνει ο «Φιλόλογος» την Τετάρτη 22

«ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022»«ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022»

Αντικείμενο της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022» με κωδικό ΟΠΣ 5131867 είναι η παροχή αυτοτελούς υποστηρικτικού Προγράμματος διδασκαλίας σε ομάδες μαθητών Γυμνασίου που έχουν μαθησιακά κενά